Sabtu, 15 Mac 2014

30 Minit Ustaz Don diserikan dengan adik Lukman Nulhakim (10 tahun) dan adik Aqilah (11 tahun)



30 Minit Ustaz Don : Keratan Eps 209



share dari link fb ~30 Minit Ustaz Don
Sepanjang minggu ini, 30 Minit Ustaz Don diserikan dengan adik Lukman Nulhakim (10 tahun) dan adik Aqilah (11 tahun) serta diserikan lagi dengan adik-adik comel yang mengaji dengan Ustaz Don secara langsung di talian telefon.

Admin ingin kongsikan doa untuk diamalkan, moga dianugerahkan anak yang soleh oleh Allah S.W.T.

رَبِّ اجْعَلْنِي مُقِيمَ الصَّلَاةِ وَمِنْ ذُرِّيَّتِي ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَاءِ رَبَّنَا اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ

Wahai Tuhanku,jadikanlah aku dan anak cucuku orang-orng yang tetap mendirikan solat.Wahai Tuhan kami,kabulkanlah doaku.Wahai tuhan Kami ,berilah keampunan kepadaku dan dua ibu bapaku dan sekalian orang orang mukmin pada hari berlangsungnya hisab (nanti)”.

(Surah Ibrahim :40-41)

-Admin-
Alkisah semalam. Adik ini (Lukmanul Hakim) menelefon Ustaz secara live, minta Ustaz semak bacaan dia. Bacaanya masya Allah bagus sangat. Seronok ustaz. Tiba-tiba adik ni cakap "Ustaz, tolong doakan mak ayah saya. Mak ayah saya dah meninggal. Saya anak yatim" Allahu Rabbi. Terkedu. Kelu. Anak hebat ini tidak punya ibu bapa. Semoga anak-anak yg masih punya ibu bapa, jadilah hebat sepertinya. Menangis Ustaz. Menangis para krew 30MUD. Subhanallah. Alhamdulillah, dengan izin Allah, adik ini dapat dihubungi & dijemput oleh Ustaz untuk bersama di pentas 30MUD malam ini. Semoga Allah merahmati anak-anak ini & anak-anak kita insya Allah, Amin - Admin (Hafiz)
blog saya satu lagi boleh dilawati : http://sharmine205omarshahab.blogspot.com/   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan