Ahad, 19 Januari 2014

CEMBURU NYA WANITA SHOLEHAH

share dari link fb ~~ Tahajud CINTA Menuju Ridha ALLAH ~~~


CEMBURU NYA WANITA SHOLEHAH


Saya tak CEMBURU melihat wanita-wanita lain yang lebih cantik berbanding diri saya..
Tapi saya sangat CEMBURU melihat wanita-wanita lain yang lebih sholehah berbanding diri saya..

Saya Tak CEMBURU melihat wanita-wanita lain dapat suami yang kaya dan BERGAYA..
Tapi saya sangat CEMBURU melihat wanita-wanita lain yang dapat Suami yang sholeh & bertaqwa...

Saya tak CEMBURU melihat wanita-wanita lain menjadi pujaan & pujian para lelaki..
Tapi saya sangat CEMBURU melihat wanita-wanita sholehah yang menjadi pilihan para lelaki sholeh lagi beriman..

YAA ALLAH.., jadikan Lah wanita yang membaca status ini Wanita yang Sholehah, Serta Sholeh/Sholeha kan lah Seluruh keturunan nya...

Aamiin...



blog saya satu lagi boleh dilawati : http://sharmine205omarshahab.blogspot.com/   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan