Jumaat, 17 Januari 2014

Di mana ada.....

share dari link fb ~ Cmass Galeri picture
 
Tuhan... jadikan aku alat perdamaian-Mu 

Di mana ada kebencian, mampukan aku untuk menabur cinta.

Di mana ada sakit hati, mampukan aku untuk mengampuni.

Di mana ada keraguan, mampukan aku untuk menumbuhkan iman.

Di mana ada rasa putus asa, mampukan aku untuk memberikan harapan.

Di mana ada kegelapan, mampukan aku untuk menjadi terang.

Di mana ada kesedihan, mampukan aku untuk menjadi sumber kebahagian

Ya ALLAH, jadikanlah aku orang yang tidak hanya mencari hiburan, tetapi menjadi penghibur

Yang memahami, sama seperti aku ingin difahami,

Kerena dengan memberi, kami menerima.

Dengan mengampuni, kami diampuni.

Dan dengan mati, kami dilahirkan dalam kehidupan kekal...pemilik rahsia hati..


blog saya satu lagi boleh dilawati : http://sharmine205omarshahab.blogspot.com/   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan