Isnin, 24 Ogos 2015

FREEMASON : KERAJAAN MISTERI ROTHSCHILD

share dari link fb ~ Neil Armsteen

FREEMASON : KERAJAAN MISTERI ROTHSCHILD 

Rothschild, manusia yang bercita-cita tinggi ingin menguasai dunia dengan kekayaan akhirnya dimanfaatkan oleh roh dajjal yang telah bersekutu dengan Iblis. Rothschild dan roh dajjal ingin menguasai dunia sedangkan iblis si raja jin ingin punya teman sebanyak-banyaknya di neraka, bertemu dan sepakat menguasai dunia selama mungkin. Caranya? New World Order!

Maka Rothschild membuat banyak organisasi seperti Illuminati, Freemason, rotary dll sebagai wadah untuk menampung manusia-manusia haus kekuasaan dan haus harta tapi dibawah kawalannya. Sedangkan dajjal menyumbangkan kepintarannya dibidang sains dan teknologi tinggi.

Rothschild dan Rockefeller adalah keturunan penyembah syaitan dan dia adalah orang yang berhubungan dengan Dajjal melalui ''masonic ritual'' dan menerima arahan untuk menghancurkan Islam. 

Keturunan Rothschild berperanan sebagai pengawal yang mengawal pergerakan media, bank dan kerajaan. Rothschild hanya mengikut arahan dari Dajjal, bermakna Dajjal mengawal media, bank dan kerajaan.

====================================================

THE HIDDEN HAND

Antara perkara yang paling susah diterima akal tentang sejarah silam ialah semua masalah dunia dirancang dan dicipta oleh kelompok-kelompok tertentu yang jumlah hanya beberapa ratus orang dan semua berbangsa Yahudi. 

Dan yang paling tidak boleh diterima akal ialah semua 300 orang itu hanya orang suruhan kepada seorang Yahudi berumur ribuan tahun yang masih hidup sampai sekarang.

Semuanya adalah konsep kawalan jangka panjang Yahudi-Freemason mengikut stail ini bagi memastikan cita-cita mereka terlaksana dengan berkesan. 

Malah sekarang merupakan fasa proses kejayaan mereka yang menjurus kepada perang yang lebih besar ialah antara Islam dan Yahudi. 

Mereka berusaha ke arah itu dengan menggunakan organisasi yang sangat misteri yang lebih dikenali sebagai The Secret Word Government.

Kerajaan rahsia ini dipimpin oleh orang-orang misteri yang digelar penyelidik konspirasi sebagai The Hidden Hand.

Rencana konspirasi The Hidden Hand ini bergerak dan menyelinap di seluruh dunia tanpa meninggalkan tanahpin termasuk ruang seluruh rumah anda apatah lagi kehidupan seharian. 

Golongan Hidden Hand ini juga tidak berperikemanusiaan dan sentiasa mengharapkan kehancuran masyarakat dunia khususnya masyarakat Islam. 

Mereka merancang konflik dari sekecil-kecil masalah hingga sebesar dunia. 

Cherep Spiridovichmenegaskan dalam bukunya :

"Semua revolusi di rencanakan oleh tangan-tangan yang tersembunyi."

Pada 1920-an dahulu, penyiasat konspirasi yang terkenal iaitu Count Cherep Spiridovich mencabar beberapa orang professor dalam konvensyen akademik di Chicago tentang kenyataan ganjil T.R. Mashall berkaitan di Hidden Hand. 

Dalam kenyataannya Mashall menyebut:

"Tke world Government will not permit the establishment of peace'
(Thomas R. Mashall, Timbalan Presiden Amerika 1913) 

=============================================================

Spiridovich bertanyakan kepada professor-professor itu apakah maknanya World Government yang Timbalan Presiden dan mengapa beliau mengatakan not permit to the establishment of peace. 

Professor-profssor itu menjadi keliru dan tidak dapat memberikan jawapan. Selepas itu, akhbar Chicago Tribunepada 1924 melaporkan kenyataan seorang ahli akademik dari Universiti Chicago, Professor Charles E. Merriam yang bersetuju The Secret World Government dan Hidden Handbenar-benar wujud.

Spiridovich berani mencabar professor-prfessor tersebut kerana beliau lebih mengerti tentang dunia realiti antarabangsa yang sedang dalam proses transformasi ke arah pemerintahan Zionis.

Walaupun beliau bukar pakar sejarah tetapi sikap suka membaca dan pengalaman peribadi beliau sendiri pernah menjawat jawatan Jeneral dalam kementerian pertahanan Russia membolehkannya mengetahui banyak perkara yang tidak dapat diketahui oleh kebanyakan orang awam.

====================================================

SIAPA DI BELAKANG KELUARGA ROTHSCHILD?

Ketika tahun 1920-an, Spridovich yang sering ke Amerika untuk urusan perniagaan dan kerja-kerja ilmiah telah giat mengeluarkan artikel -artikel tentang kewujudan Secret World Government yang dipelopori oleh golongan elit Yahudi seluruh dunia.

Dalam artikel-artikelnya di akhbar dan buku, beliau mula mendedahkan, World Government telah pun wujud dan benar-benar sedang bergerak. 

Malah beliau juga memberi amaran kepada masyarakat bahawa golongan Hidden Hand sedang giat membuat persediaan untuk Perang Dunia Ke-Dua.

Amaran Spiridovich tidak dindahkan oleh orang-orang politik di Amerika. Walaupun beliau rakyat Rusia tetapi beliau mengetahui sekolompok orang Yahudi dari World Government sedang berusaha merosakkan pentadbiran kerajaan Amerika dengan memastikan negara itu terlibat dalam kancah Perang Dunia Kedua. 

Amaran Spiridovich yang terakhir dimasukkan di dalam bukunya yang terakhir iaitu The Unrevealed in Histiry pada 1926 .Spiridovich memberitahu Perang Dunia Kedua sedang diusahakan oleh Hidden Hand.

Amaran beliau benar-benar menjadi kenyataan paabila pada 1945 ,dunia telah dikejutkan dengan cetusan Perang Dunia Kedua yang dimulakan melalui serangan tentera Jepun ke atas Pearl Harbour milik Amerika .

Spiridovich tidak hanya memberi amaran melalui akhbar. Pada Julai 1921, beliau telah menulis laporan lengkap tentang pelan-pelan rahsia golongan Hidden Hand yang dipelopori Yahudi elit.

Laporan khas itu diberikan kepada Setiausaha Presiden Amerika ,George B. Christian. Selepas itu, Spiridovich membuat 10,000 salinan laporan dan mengedarkan ke seluruh Eropah.

Semua negara Eropah termasuk Rusia menerima laporan itu dan membuat pelbagai persiapan bagi mengelakkan sebarang peperangan .Tiba-tiba pada Ogos 1924, akhbar New York World mengeluarkan kenyataan bahawa kerajaan Jepun telah menempah lebih 140,000 senjata api dari Syarikat Vickers dan pelbagai kelengkapan tentera udara dari Syarikat Scrutton.

Pemilik Syarikat Vickers ialah Sir Basil Zaharov , seorang Yahudi Inggeris dan Spiridovich mengetahui ia satu permulaan kepada tercetusnya Perang Dunia Kedua walaupun laporannya telah diedarkan ke seluruh Eropah.

Setahun selepas laporannya diedarkan,pada 1922 kerajaan khalifah Uthmaniah telah tumbang dan Sultan Mehmed IV telah diarah keluar dari istananya oleh kerajaan sekular Kamal At-Tarturk.Perkara ini juga telah dijangka oleh Spiridovich.

Pada 1926,Spiridovich mendedahkan oleh Hidden Hand. Gerakan pemikiran ini menggelarkan perjuangan mereka dengan istilah Pan-Asiatism, Pan-Britainism, Pan-Germanism dan Pan-Islamism.

Kesemua gerakan pembaharuan yang wujud di seluruh dunia ini adalah pelan awal yang diwujudkan oleh kelompok Yahudi elit yang diketuai Rothschild. Spiridovich memberitahu setiap artikelnya yang cuba menyedarkan orang awam tentang bahaya peperangan sentiasa diperhati oleh Hidden Hand.

Sebelum itu pada 1920, beliau telah menulis empat artikel di dalam akhbar The Financial News yang membongkarkan kerja-kerja jahat golongan Hidden Hand untuk mencetuskan peperangan .

Dalam artikel keempat, Spiridovich telah memberi cadangan kepada kerajaan Britain tentang cara bagaimana kerajaan boleh meningkatkan pendapatannya dan membayar semua hutang bank dengan tanpa menaikkan cukai-cukai rakyat atau membelanjakan sesen pun dari tabung pembendaharaan negara.

Golongan pemilik bank Yahudi tidak senang dengan artikel ini kerana ia akan membuatkan kerajaan tidak lagi berhutang dengan mereka .

Ketika Spiidovich menghantar artikel kelimanya kepada akhbar Financial News, artikelnya tidak disiarkan, ianya hilang begitu sahaja. Akhirnya berita melaporkan editor yang selalu menyiarkan artikelnya itu, Sir Ellis Powell telah dijumpai mati secara tiba-tiba.

Bagaimanapun, Spiridovich sendiri menerima akibat yang sama pada 1926 selepas terbitnya buku terakhir yang bertajuk The Secret World Government: The Unrevealed in History. 

Beliau diracun oleh agen-agen Rothschild di dalam bilik hotelnya di Staten Island, New York.Namun begitu, Spiridovich dalam hasil kajian ilmiahnya (walaupun bukan seorang professor sejarah) telah mendedahkan bahawa Secret World Government telah lama wujud dan ia dipimpin oleh sebuah keluarga Yahudi bernama ROTHSCHILD.

Manakala sebarang tindakan Rothschild adalah diyakini berasaskan arahan rahsia seorang manusia yang sangat misteri dan berumur panjang, iaitu Dajjal.

"Sekarang Rothschild adalah diktator dan pembunuh umat dunia."
( Cherep Spiridovich, The Unrevealed in History,ms 48)

====================================================

blog saya satu lagi boleh dilawati : http://sharmine205omarshahab.blogspot.com/ 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan