Isnin, 2 Disember 2013

DOA PEMBATAL SIHIR.

share dari link fb ~Datuk Sharifah Aini


AsSalam Keluarga FB yang diKasihi & diRahmati ALLAH.

SILA SHARE: DOA PEMBATAL SIHIR. 

Jadi kan Amalan dan Hafal kan......Cuba Amal kan membaca nya setiap kali lepas Solat .....Saya amat yakin dengan Kekuatan semua Doa2 dan kepada siapa lagi kita memohon pertolongan jika tidak kepada ALLAH!........Doa adalah senjata orang Mukmin.

Mari lah kita Menambah kan Semua AMALAN demi Mencari KEREDHAAN ALLAH SWT...Jangan sekali-kali kita menjadi Syirik dan Mendua kan ALLAH dengan Berkiblat kan Ilmu Hitam dan percayakan kepada Ilmu Sihir. Takut lah ALLAH dan AzabNYA. 

Firman ALLAH Taala yang bermaksud:
Bila sampai waktunya...Kematian seseorang akan dipanggil dan tidak akan tertangguh walaupun sesaat. Gugur lah sehelai daun dari Luh Mahfuz yang tertulis nama Insan yang telah dipilih untuk bertemu dengan ALLAH.

Semua yang ada, ada lah milik-Nya dan yang Kekal hanya ALLAH. Sesungguhnya, Jodoh Pertemuan, Ajal dan Maut akan kekal menjadi Rahsia ALLAH sehingga Kiamat........Apa yang Baik dan Benar itu datangnya dari ALLAH dan apa yang silap itu adalah dari Kelemahan kita sendiri.

Salam Santun Erat Silaturahim Wa Ukhuwah Fillah & Salam Teramat Sayang Untuk Adik-Adik Kak Pah dan Semua Anak-Anak Ummie Sharifah yang dikasihi di FB ini.
JazakumAllahu khayran

Tiada ulasan:

Catat Ulasan